Αναρτήθηκε από: Τέκμωρ | Σεπτεμβρίου 11, 2010

Γιά την Ελλάδα ρε γαμώτο!

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ!!!

Το blog μας, https://bourou.wordpress.com εξασφάλισε, πρώτο αυτό, προφορική συνέντευξη-εξομολόγηση του κ. Θρασύβουλου Θ…….., Δημοτικού Συμβούλου Σικόνου. Η Σίκονος είναι εξαιρετικά ανεπτυγμένο τουριστικό νησί, που από καιρό έχει ξεπεράσει το δικό μας. Αν περάσει από το μυαλό σας ότι αυτά που εξομολογείται, μπορεί να συμβαίνουν και στον δικό σας Δήμο, μην ανησυχείτε, δεν θα είσαστε οι μόνοι. Απολαύστε την!

«Εγώ, που λέτε καλόπαιδα, είμαι δημοτικός σύμβουλος να ‘ούμε, και από εκεί που με βλέπανε και αλλάζανε δρόμο, τώρα μου βγάζουν το καπέλο. Ανέβηκα πολύ στην κοινωνία. Εγώ είμαι Έλληνας, πατριώτης, χριστιανός ορθόδοξος, δεν μ’ αρέσει η αδικία, εγώ αγαπάω την Ελλάδα και τη Σίκονο. Έχω τρέξει εγώ για την Ελλάδα!!! Όταν πήραμε το γιούρο 2004 βγήκα στον δρόμο με την σημαία. Και στην εκκλησία κάθε Κυριακή δεκάευρο στον δίσκο.

Βασικά, αν και νέος τότε επί χούντας, μ’ άρεσε ο Παπαδόπουλος γιατί υπήρχε ησυχία. Τώρα εντάξει έχω αλλάξει -κορόιδο είμαι;- αλλά λέω καμιά φορά, ε ρε Παπαδόπουλος που μας χρειάζεται, γιατί πως καταντήσαμε έτσι, δεν υπάρχουν αξίες. Σχεδόν αγράμματος είμαι, δύσκολα το χρόνια τότε, τέλειωσα δεν τέλειωσα το Δημοτικό, αλλά κόλλησα και πολύ αφίσα στα νιάτα μου. Πόσες φορές δεν πήγα με ναυλωμένο καΐκι και μετά με πούλμαν στις συγκεντρώσεις του αρχηγού μας, του Αντρέα! Αθήνα, Πάτρα, μέχρι και Καβάλα έφτασα, και έτσι τρύπωσα στο Δημόσιο. Δεν με υποχρέωσε κανένας να πηγαίνω και κάθε μέρα στη δουλειά, και ο μισθός καλός, και οι δήθεν υπερωρίες, και κάτι έξτρα ένεκα η δουλειά μου πολύ υπεύθυνη, και συνδικαλιστής, κι ο κοσμάκης μ’ έχει ανάγκη. Πρόσφερα όμως κι εγώ στην Τοπική πολλά. Διόρισα δικά μας παιδιά, έσβησα κάτι προστήματα, μεσολάβησα για κάτι παράνομες άδειες  -με τα αζημίωτο, ο κόσμος αναγνωρίζει-,  κάρφωσα κάτι χουντοδεξιούς τάχα, έκανα ψήφους για το βουλευτή πόρτα-πόρτα, να, έκανα ότι μπορούσα. Και με το πρώην πρόεδρο της Ομοσπονδίας δημοσίων υπαλλήλων κολλητός, ένεκα ΠΑΣΚΕ, κατάλαβες τώρα! Βουλευτής κι αυτός τώρα, γειά σου ρε Χρηστάρα!

Τώρα τα πράγματα μπερδευτήκανε, να ‘ούμε. Βασικά εγώ τον Γιωργάκη υποστηρίζω, αλλά όχι να λένε τώρα ότι τα ‘παιρνε κι ο Άκης!. Από τότε που βγήκα σύμβουλος, τα ‘χω  καλά και με τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, έχω και το κινητό του πρώην Υπουργού, τα βολεύω με όλους. Κοίταξε, κι ο περιφερειάρχης, που μάλλον θα βγεί τώρα, δικός μου είναι. Εγώ έχω προσφέρει στην Ελλάδα, και στο νησί μου και στον έρανο όποτε γίνεται, και στο τηλεμαραθώνιο για τα σερβόπουλα πεντακοσάρικο έδωσα. Κάτι αλβανούς, αφγανούς και τέτοιους δε τους πάω ,εντάξει κάνω τη δουλειά μου, αλλά σηκώσανε κεφάλι κι αυτοί .Δεν είμαι ρατσιστής αλλά άτιμες φάρες, παιδιά, άτιμες.

Βασικά εγώ δε μπορώ να κάτσω και ήσυχος, καλά τα λεφτά που παίρνω αργομισθία από το Δημόσιο, αλλά που να φτάσουνε. Έχει ακριβύνει πολύ η ζωή, ρε παιδιά! Εγώ θέλω και τα σέα μου, θέλω και τα μέα μου, τα μπουζούκια μου, τα ουίσκια μου, τις ρωσίδες μου…Άντε ρε, λέω, μια ζωή την έχουμε!

Έκανα και καμιά εικοσαριά ενοικιαζόμενα δωμάτια  -αυθαίρετα χωρίς άδεια, κορόιδο είμαι;-  έδωσα στον τεμπέλη τον γιο μου μια καντίνα σε μια παραλία, άνοιξα κι ένα μαγαζί στην γυναίκα μου για να με παρατάει ήσυχο, πάντρεψα και την κόρη μου με δικηγόρο, απ’ την Αθήνα παρακαλώ! Εγώ δεν κοιτάζω μοναχά την πάρτη μου. Έδωσα στον κουμπάρο ομπρέλες, έβγαλα πράσινη κάρτα στην οικογένεια της γκόμενας, διόρισα την ανηψιά μου στον Δήμο, ε νισάφι  τι άλλο θέλουνε! Κάρφωσα όμως κι αυτό το γομάρι το γείτονα για το αυθαίρετο που έχτισε μέσα στην μούρη μου. Σιγά μην  τον άφηνα τον π…η! Ξέρεις ο πολεοδόμος φίλος μου. Και με τον έφορο καλά τα ‘χω. Έχουμε κάνει γλέντια, έχουμε φάει αστακούς και χαβιάρια μαζί! Έτρωγε και στο χωριό του, το Άνω Σαμαροχώρι, τέτοια ο καράβλαχος. Αλλά τι να κάνεις υποχρεώσεις είναι αυτές.

Που να με καμαρώσετε, ρε παιδιά, στις παρελάσεις απάνω στην εξέδρα με τους επίσημους, με την κουστουμιά μου! Άρχοντας! Ποιος εγώ που με βρίζανε ξεφτίλα και ρουφιάνο εκείνα τα χρόνια! Τώρα πάει τα ξεχάσανε αυτά .Τους μπήκα στο μάτι, έγινα   κάποιος, παράγοντας, με υπολογίζουνε.

Βασικά εγώ, να ‘ούμε, δεν ήθελα να ξανα κατεβώ στις εκλογές, μπούχτισα, αλλά μ’ έπιασε πάλι ο δήμαρχος- καλό παιδί, νέος, μορφωμένος, με οράματα-και μου λέει: Το και το ρε Θρασύβουλα, πρέπει να ξαναβάλεις για το καλό του τόπου. Τι να κάνω τώρα κι εγώ; Τον πονάω αυτόν τον τόπο, δε με πήρανε δα και τα χρόνια, έχω να προσφέρω ακόμα. Με πήρανε κι απ’ το κόμμα, μου λένε βάλε, σ’ έχει ανάγκη το νησί, με τουμπάρανε. Θα ξαναβγώ σίγουρα, έχω δεμένο κόσμο και κοσμάκη εγώ. Δεν το κάνω για μένα, δεν έχω ανάγκη, για να πάει μπροστά το νησί, να παίρνει παραδείγματα η νεολαία… για την Ελλάδα ρε γαμώτο…!»

Responses

  1. φίλε «μτσουνε» άψογη η «εξομολόγηση» του «Θρασύβουλα».
    Προσπάθησε για καμμιά συνέντευξη και από κανένα «πρώην» ή νυν δήμαρχο!!!!
    Για να ξέρουμε τι μας περιμένει!!

  2. …κάποιον μου θυμίζεις,κάποια μου θυμίζεις… αν και δεν έχω πάει ποτέ στη Σίκονο!


Kατηγορίες

