Αναρτήθηκε από: Τέκμωρ | Ιανουαρίου 24, 2012

Αδιάβαστος ο Χρυσοχο’ί’δης!

 

Ο ανεπανάληπτος υπουργός Μιχ. Χρυσοχο’ί’δης δήλωσε στον ΣΚΑΙ, και σε σχετική ερώτηση του δημοσιογράφου Βασ. Λυριτζή, ότι δεν διάβασε το μνημόνιο διότι, λέει, είχε άλλες δουλειές τότε ως υπουργός Προστασίας του Πολίτη! Είπε λοιπόν ο πανάξιος φορέας της πιο καλής πασοκικής παράδοσης και αντιγράφουμε από τον ΣΚΑΙ:

«Δεν διάβασα το μνημόνιο, γιατί είχα άλλες υποχρεώσεις, είχα άλλα καθήκοντα. Είχα να αντιμετωπίσω το έγκλημα ως υπουργός Προστασίας του Πολίτη, δεν ήταν δική μου δουλειά να μελετήσω το μνημόνιο» τόνισε.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης δήλωσε πως συμφωνεί με την ομιλία Σημίτη στο Βερολίνο, αναφέροντας ότι το μνημόνιο υπογράφηκε κάτω από συνθήκες πανικού γιατί υπήρχε ενδεχόμενο παύσης πληρωμών, στηρίχθηκε σε κάποιες παραδοχές που δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα με ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα με μέτρα που χτυπούσαν την αγορά.

«Η διαπραγμάτευση έγινε πολύ οριζόντια, και έκανε αισιόδοξη και απλοϊκή πρόβλεψη ότι τα πράγματα θα εξελίσσονταν με έναν τρόπο• τα πράγματα δεν εξελίσσονται με τον τρόπο που θες εσύ. Τα αλλεπάλληλα μέτρα οδηγούσαν σε μεγαλύτερη ύφεση γιατί μείωναν τη ρευστότητα.» τόνισε χαρακτηριστικά.

Λέει ο άνθρωπος δηλαδή το αυτονόητο! Aυτό που θα έλεγε ο κάθε αδιάβαστος μαθητής που σέβεται τον εαυτό του, όταν τον ρωτήσει η δασκάλα γιατί δεν διάβασε: » Δεν πρόλαβα να διαβάσω, Κυρία, γιατί μου πονούσε η κοιλιά μου ή γιατί βοηθούσα τη μαμά μου στις δουλειές του σπιτιού κλπ κλπ»!

Επειδή η σκληρή πραγματικότητα ξεπερνά το φτωχό μου λεξιλόγιο δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο! Απλώς αφιερώνω το παρόν σχόλιο σ’ ένα καλό μου φίλο από την όμορφη Καρδίτσα -ξέρει αυτός γιατί – παρακαλώντας τον να διατηρήσει τη ψυχραιμία του!

Ο Αλιεύς

Responses

  1. «Ο κ. Παπανδρέου δήλωσε πως ούτε αυτός είχε διαβάσει το Μνημόνιο επειδή εκείνη την εποχή ήταν πρωθυπουργός της χώρας και είχε άλλες υποχρεώσεις.

    Ο Γιώργος Παπανδρέου τόνισε πως προσπάθησε να ρίξει μια ματιά στο Μνημόνιο αλλά -όταν είδε πως είχε μέσα μόνο λέξεις και καθόλου εικόνες- το παράτησε.»

    Ο παππούς μου έλεγε σ’αυτή την περίπτωση:
    «δεν ξεσκέπαζε να διεί
    κτσούμπα ήταν για παιδί»


Kατηγορίες

